Sstarscream

Bilder från Dänemark!

Kategori: Allmänt

 
Det var rätt bra jobbat att få en bild med bara mig i! Samtidigt som vi kom hit kom två busslaster med kineser/japaner/koreaner eller vad det nu var. Älskar verkligen asiater, de är så himla glada och har sån härlig energi omkring sig! Ni skulle ha sett hur de posade framför fontänen och tog kort på varandra - without a care in the world! helt underbart! :D
 
 
 
Haha, det här var samma dag som Anna kom hit. Mitt vardagsrum (och sovrum för den delen) är helt seriöst fifty shades of grey!! XD
 
Känns konstigt att inte ha varit till jobbet idag - på en måndag. Jag har inte gjort annat än städat och packat sen i torsdags, vilket var min sista dag. Det var lite småjobbigt att gå omkring och säga hej då till alla och det var kram hit och lycka till dit (blir så himla obekväm när man ska vara overly friendly med folk man inte vet mycket mer om än deras namn...gäller inte alla förstås).
 
Det är mycket som ska klaffa, och dusterna efter anfallet i kombination med slut av jobb, flyttstädning, packning, biljetter osvosv, samt lite förkylning på det och waaaaay för dåligt näringsintag har gjort att jag är rätt slutkörd. Meh, längtar så tills detta stormat förbi, allt har lagt sig och jag bara kan varva ned i en (hyfsat) känd miljö igen. Jaja, det är bara stå i, är man själv så är det bara se till att stå pall and move forward!
 
 
Thank you lord for music and anime - what would I do without you? <3
 
/Amami
Kommentera inlägget här: