Sstarscream

Påskvecka

Kategori: Allmänt

Hej!
 
Jag är alldeles för inaktiv här för att ha ett rent samvete alltså^^ Men jaja, så kan det gå. Sen sist har jag hunnit vara både på klädprovning med en kompis a la 50-70-talstema, vara på en alldeles utomordentligt trevlig tjejkväll på café deluxe (som även är en bar och restaurang) och varit på födelsedagskalas! Många trevligheter har hunnits med såväl som otrevligheter. Till exempel att det känns att man jobbar för tre eftersom båda mina rotelkamrater har varit i mexico i tre veckor nu. Ena rådmannen har semester och förra veckan var jag helt själv = ta alla inkommande mål själv plus kolla deras post och komsning, anstånd och allt vad det nu innebär -_-.Men imorgon är de tillbaka, och jag uppskattar verkligen att resterande kollegor uppmärksammat att jag täcker för mer än vad det egentligen är meningen. På onsdag har jag min första föredragning inför fullsits/fulltalig rätt. Eftersom att "min" rådman (en av de) är på semester har chefsrådmannen tagit över det. I ärlighetens namn föredrar jag det då personkemin inte riktigt är på topp som bekant.
 
Glutengrejset har jag tagit tag i också, på gott och på ont. Jag vet inte vad jag ska ta mig till om det inte visar något, samtidigt som jag - inbillar jag mig - känt enormt stor skillnad. Jag har ju hunnit vara utan i nästan en månad, och inför provtagningar ska man ju äta mjöl. Under den tiden jag var utan hade jag flera dagar i rad som jag inte hade ett enda anfall och det minns jag inte när det inträffade sist. Redan dagen efter jag började om med mjöl igen gick frekvensen av anfallen upp till störande antal igen. Ja, det är bara att vänta och se vad som händer.
 
Skike var jag och åkte igår, skitkul verkligen och det går bättre och bättre. Hur roligt som helst när en bil bokstavligen saktade ner till gåfart för att roat titta på vad "den där tjejen håller på med". Grannen, en gammal pensionär, blev jättepaff och sa att det var SÅ häftigt! :D Min pianoanda har jag fått upp igen och jag spelar som aldrig förr. Japanska kompositörer - jag säger bara det!
 
I veckan får jag besök! I övermorgon blir det påskmys för hela slanten med dem! :D
 
/Amami
 
Justja, satt ju hos frisören i fyra timmar i lördags för att få bort hårfärgen. Meeen, visst det svarta och gröna försvann, menn så la hon i en brun färg. BRUN! JAg som har så innerligt svårt för brunt på mitt huvud! Jag är ju ljus :E
Kommentera inlägget här: